Aproape 200 de români au trăit o experiență de coșmar, la finalul vacanței petrecute pe insula Creta.
După ce s-au trezit în zori pentru a prinde zborul de întoarcere de la aeroportul din Heraklion, au fost informați că aeronava are o defecțiune tehnică.
Deși au decolat de două ori, de fiecare dată avionul s-a întors pe pistă, ceea ce i-a lăsat pe pasageri blocați în aeroport de peste 20 de ore, împreună cu copii mici.
Pasagerii din Creta, care ar fi trebuit să ajungă la Timișoara joi dimineață, s-au trezit la ora 3.00 pentru a prinde zborul. Însă ei nu au plecat spre casă, cum ar fi fost normal, ci au fost nevoiți să aștepte pe unde au putut în aeroportul din Heraklion, fără a primi informații clare despre situație.
„Am decolat normal, la ora 7, dar avionul a avut o problemă și ne-am întors la Creta și am aterizat, am stat cam jumătate de oră și apoi iar am decolat, cu același avion. Și se pare că au avut aceeași problemă, undeva la trenul de aterizare și am revenit iarăși pe aeroport”, a declarat Remus Tomșa, unul dintre pasageri, citat de Libertatea.
În cele din urmă, pasagerii au ajuns în România după 22 de ore.
„După un drum extenuant, am aterizat în România în sfârșit… A durat circa 22 de ore, deși trebuia să dureze mai puțin de 3 ore. E ultimul charter spre Creta pe care îl voi lua eu și toți cei care am fost pasageri ai zborului”, a transmis Anda Vija, una dintre pasagere, pe pagina sa de Facebook.
Călătoria s-a transformat într-un adevărat coșmar și pentru alți 200 de români care urmau să plece în Creta cu aceeași aeronavă.
Conform legislației europene pentru protecția consumatorilor, pasagerii ar putea primi despăgubiri între 250 și 600 de euro pentru zborurile anulate.